3 Ekim 2010 Pazar

İnternetten Iphone 4 Aksesuarları , Dealextreme

  Benim de Iphone 4 üm oldu :) Geçen hafta Electroworld'den Türkiye satış fiyatlarının hayli altına aldım, mutluyum:)
  Sıra geldi aksesuarlara:) Zilyon tane aksesuar var her yerde ama Türkiye'de uyduruk çin malı kılıflar bile çok pahalı. Ben mecburen bir tane deri kılıf aldım, Apple'ın kendi iphone kılıfı pembiş renk, çok tatlı ama malesef biraz pahalı:(
  Çeşit çeşit kılıf istediğimden ve full body protection denilen telefonu tamamen saran filmler Türkiye'de çok pahalı olduğundan, internet araştırmasına girdim.
   Çoğunuz elektronikle çok ilgili değilsinizdir büyük ihtimalle, belki ilginizi çekmez bu post ama ben mesleğim dolayısıyla baya bir ilgiliyim. Belki ufak tefek elektronik, aksesuar ihtiyacınız olursa diye size çok uygun bir siteden ve aldıklarımdan bahsedeceğim.
   Sitenin adı dealextreme. Çin menşeili bir site. İster 2 $lık ister 100 $lık ürün alın kargo bedava. En güzel yanı da bu.Çok fazla çeşit var ve fiyatlar çok uygun. Kargo yaklaşık 1 haftada ulaşıyor.Gelelim aldıklarıma ve fiyatlarına:

Protective Crystal Silicone Case for iPhone 4 - Black: 1.76 $: Bu silikon arka ve yan kapakları aslında çok estetik bulmuyorum ama malum iphoneların arkaları çok çiziliyor baktım koruyucu filmlerle engelleyemiyorum bunu takarım diye aldım.
USB Data Cable for iPhone 4 (97.5cm-Length): 1.80 $ : Ofisimde bir tane evimde bir tane şarj kablosu olması çok rahat oluyor. Bunu ofise götürmek için aldım. Bu arada bilmeyenler için iphonelar bu usb kablolarıyla direk bilgisayardan veya usb çıkışı olan monitörlerden şarj edilebiliyor.

Glare-free LCD Screen + Backside Protector Set for iPhone 4 (2-Piece Pack): 1.5 $ : Bu koruyucu şeffaf filmler oldukça ince, telefonun şeklini bozmuyor. Yapıştırarak kullanılıyor,çıkartıldığında iz bırakmaz yazıyor ama umarım öyledir.
Protective PU Case with Strap for iPhone 4 - Red: 3.60 $: Buradan baya bir para bayıldığım deri kılıftan sonra bu çok ucuz geldi. Aslında alışverişimin asıl nedeni olur kendileri. Bu tarz bir kılıfı eskişehir treninde bir kzıda görmüştüm çok kullanışlı. İlginç bir deri kılıf kapağını açıp direk telefonu kullanabiliyorsunuz. Bir çok renk seçeneği var.
Micro Sim Card to Standard Sim Card Adapter (Black): 1.30 $: Biliyorsunuz ki iphone 4 micro sim denilen normal sim kartlarımızın çipi boyutunda kartlarla çalışıyor. Şu an Türkiye'de mikro sim bulmak biraz zor. (Ben aveanın Tunalı'daki flagshipinden aldım). Mikro siminizi diğer telefonlarda çalıştırmak için bu adaptörü alabilirsiniz. Bir de kendi siminizi kendiniz kesmek isterseniz boyutlarını makas işaretiyle belirleyen şu kağıt çok faydalı görünüyor.

İşte böyle ladyler.. Gelince de telefonda deneyip fotoğraflarım. Sorularınız ya da yorumlarınız varsa beklerim:)

4 yorum:

  1. dealextreme aklımı çelip duruyordu, tam da zamanında geldi bu post:) ürün yorumlarını da bekliyorum...

    YanıtlaSil
  2. Dealextreme'den daha önce alışveriş yaptım, orta kalite ürünler, fakat fiyatlar çok uygun.Kargo da sorunsuz ulaşıyor,tracking no bile veriyorlar:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de dealextreme den birkaç kere alışveriş yaptım,iyi hoş da kargo 3 haftada ulaştı bana yahu :) Sana nası 1 haftada geldi şaşırdım ??

    YanıtlaSil
  4. Bana da 1 haftada gelmedi ki 1 hafta anca kargolanması sürüyor:) bana da 15- 20 günde geldi yani..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...