8 Mayıs 2016 Pazar

Golden Rose Matte Lipstick Crayon-14 Numara




Yeniden herkese merhaba !

Dün yayınladığım yazının gazıyla arayı soğutmadan hemen yeni yazımı yazmak istedim. :))

Bugün sizlere aşağıda gördüğünüz Golden Rose-Matte Lipstick Crayon'un 14 numarasından bahsedeceğim.

 
                                                                                                                                                                      
Yaklaşık 1 ay önce Golden Rose'un kendi mağazasından 15 liraya satın aldığım bu ürüne bayıldım! Rengi, günlük hayatımızda kullanabileceğimiz çok tatlı şeftali-kahve arası bir tona sahip. Mat yapısı ise çok fazla dudak kurutmuyor diyebilirim.
Rengi<3
 
Ürünün tek sorunu kalemtıraş ile açılıyor olması bu da yumuşak ruj kısmının ezilmesine ve ürün kaybına neden oluyor :((

Ama yine de kalıcılık, fiyat ve renk açısından koşup alınmalı! Ürünün bildiğim kadarıyla çok güzel bordo ve gül kurusu tonları da var. Hatta renk skalası oldukça geniş. Bu tarz kalem ruj arıyorsanız kesinlikle bakmanız öneririm.

Ürünü Golden Rose'un kendi mağazalarından ya da online alışveriş sitesinden satın alabilirsiniz- http://www.goldenrosestore.com.tr/matte-lipstick-crayon.html

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim!
 

4 yorum:

  1. Güle güle kullanıın :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de Golden Rose ürünlerini denemek istiyordum ama cesaret edememiştim. Bu öneriyle birlikte mutlaka bir şans vereceğim. Teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazımı okuduğunuz için ben teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...