2 Kasım 2014 Pazar

Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner - 02 Brown

O kadar uzun zamandır yazmaya fırsat bulamadım ki biraz hamlamış, nasıl yazdığımı unutmuş olabilirim:) Bu eyelinerı birkaç ay önce bir indirimden yarı fiyatına almıştım ama ne indirimi olduğunu da ürünün fiyatını da hatırlamıyorum:) Uzun zaman önce E.l.f ten yaptığım bir alışverişte aldığım siyah jel eyeliner ( cream eyeliner olarak geçiyor aslında ) işimi hala gördüğü için bu tip jar içinde satılan eyelinerlara pek bakmıyordum. Ama kahverengi bir eyeliner aklıma düştüğü anda birçok blogda gördüğüm maybelline jel eyelinerı attım sepete.





- Öncelikle renginden bahsetmek istiyorum. Tam bir kahverengi , black-browm dedikleri kadar siyaha çalan koyulukta bir kahve değil ama silik duran kendini belli etmeyen bir kahve de değil bence tam kararında rengi.

- İçerisinden yoklukta idare edilebilecek bir fırça çıkıyor:) Ben bu fırçayı pek kullanmaıyorum açıkcası.

- Sürümü kolay oldukça yumuşak ve tek seferde rengini veren bir eyeliner.

- Kalıcılığı çok iyi, 24 saat hiç bekletmedim ama göz bazı kullanarak tüm gün hiç bozulmadan duruyor.

- Çift fazlı göz makyajı temizleyicilerle çok rahat temizleniyor.

Hem uygun fiyatlı hem de her yönden başarılı bir eyeliner olduğunu düşünüyor ve tavsiye ediyorum:)

Sevgiler...

6 yorum:

  1. Yazın aşırı sıcak olduğu günleri saymazsam özellikle şu günlerde mükemmel kalıcı diyebileceğim bir ürün oldu =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yazın çok sıcaklarda hiç kullanmadım ama bugünlerde ben de kalıcılıkta hiçbir sorun yaşamıyorum:)

      Sil
  2. En marka ürünleri en uygun fiyatlara bulmak artık mümkün Nasılmı ?

    http://aygulshop.com/kullanici-kayit.aspx

    YanıtlaSil
  3. kalem olan ve fırcalı olanları kullandım bunlara cesaret edemedım. Tesekkurler...

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
  4. bunların sağlık bakanlığı izni varmı ? Kullanmak sağlıklımı tene zarar vermesin

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...