7 Aralık 2013 Cumartesi

Mini Parfüm Alışverişi!

Artık mümkün olduğunca 30-50 ml parfümler almaya çalışıyorum, çünkü daha büyük boylardan kesinlikle sıkılıyorum. Zaten 30 ml'lik parfümlerin fiyatı çok uygun oluyor, hatta bazen büyük boydan çok daha avantajlı olabiliyor. Bu parfümleri de çok uygun fiyata görünce, hiç aklımda yokken, kokularını bile bilmeden aldım:)


İlk seçimim Lacoste Pour Femme oldu. İnternette bu parfümle ilgili çok güzel yorumlar olunca çok tereddüt etmedim açıkcası. Nitekim çok da beğendiğim bir parfüm oldu iyi ki almışım. 30 ml EDP 29.90 TL.

Diğer seçimim ise Hugo Boss Nuit Pour Femme oldu. Bu parfüm yeni çıkmış ve internette neredeyse hiç yorum yoktu, ama notalarını inceleyince sevebileceğimi düşündüm ve sepete ekledim. Bunu da sevdim ama Lacoste kadar bayılmadım. Bu da 30 ml EDP ve 29.90 TL.

Lacoste Pour Femme'in bu boyunu yakalarsam tekrar alacağım çünkü üçte birini bitirdim bile:) Hugo Boss'u bir daha alacağımı sanmam ama bitene kadar severek kullanırım.

Her iki parfümün de ayrıntılı yazısını yazacağım için koku tarifi olayına bu yazıda girmiyorum.

Bu parfümler birçok sitede var ama ben missperadan aldım bir de %15 indirim kuponu kullandım ve tanesi 25 TL'ye geldi. Arada bu tip sitelerdeki mini boy parfümlere göz atmanızı öneririm çok çeşitli markaların parfümleri olabiliyor. Ben iki sene önce Armani Code'un 30 ml şişesini 50 TL'ye alarak kişisel rekoruma imza atmıştım:)

Sevgiler...

3 yorum:

  1. çok uygun fiyata gelmişler koku tarifi yazısını bekliyorum merakla :)

    YanıtlaSil
  2. Lacoste Pour Femme benimde yeni kullanmaya başladığım bir koku. Çok ferah, tertemiz kokuyor. Çok yerinde bir tercih yapmışsın :). Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. kokuları bilmeden sipariş iyi cesaret :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...