18 Nisan 2013 Perşembe

Essence Home Sweet Home Allık 02 Wool-d You Cuddle Me?

Birsürü allığım olmasına ve aldığım her turuncu tonlu allıktan birkaç ay içinde soğumama rağmen Essence'ın Home Sweet Home koleksiyonundaki bu allığa karşı koyamadım. Aslında pişman da değilim arada bir de olsa kullanıyorum, 9.49 TL'lik fiyatından dolayı çekmece beklemesini çok da kafama takmayacağım:) Benzer tonlardaki MAC Style allığımdan da bir süre sonra soğumuş ve çekmece beklemesine dayanamayıp blogda satmıştım ,bu allık onun yerini dolduruyor:)








Öncelikle allığın şekli çok şeker, üstündeki örgü desenine bayıldım. Bir kış koleksiyonundan beklenmeyecek kadar yazlık renkleri var bence ürünlerin:)

Allığın pigmentasyonunu oldukça başarılı buldum, her iki kısım da rengini kolaylıkla veriyor.

Turuncu kısım swatchlarda fazla turuncu çıkıyor ama yanakta sırıtmayan doğal bir renk. Pembe kısım ise biraz kırmızıya kaçan oldukça koyu bir renk , hafif uygulandığında çok doğal ve tatlı duruyor bence ama ince bir şerit olduğundan bu rengi tek başına fırçaya almak biraz zor, ben uğraşmıyorum açıkcası.

Biraz tozutma problemi var ama benim için sorun değil.

Kalıcılığı için orta diyebilirim, bütün günü kurtarmaz ama 4-5 saat dayanıyor.

Ben pek ilgilenmiyorum ama Talc ve Mica içeriyor.

Allık 8 g ( bir allık için devasa bir gramaj ve bence gereksiz ) ve 9.49 TL.

Benzer tonlarda allığım olduğu için pembe rengini almamıştım ama bloglardan incelediğim kadarıyla o allık da oldukça başarılı. Fiyatını da göz önünde bulundurarak gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bir ürün.

Sevgiler...








2 yorum:

  1. Rengine ve desenine aşık olduğum bir allık :) Güle güle kullan canımmm

    YanıtlaSil
  2. O nasıl örgü desen öyle, beğendim. Essence yi pek seviyorum zaten.Ama bu gramajları çok bol tutuyorlar sonra da bitmek bilmiyor.
    Yorumun için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...