5 Mart 2013 Salı

Avene Çekilişinin Yeni Talihlisi!

Merhaba Arkadaşlar kamelya.com sitesiyle düzenlediğimiz çekiliş sonuçlarını ŞURADA açıklamıştım. Ama 2'li Avene Cleanance Yüz Temizleme Jeli Seti ürününü kazanan arkadaş geri dönüş yapıp iletişim bilgilerini paylaşmadığı için ( Avene Masque Apaisant Hydratant - Yatıştırıcı Nem Maskesi 'ni kazanan arkadaşta sorun yok , kendisine ürün en kısa zamanda gönderilecek ) bu ürün için yaptığım çekilişi tekrarladım, umarım bu seferki kazanan mailine bakar:)

Çekiliş listelerini  ve diğer detaylarını ŞURADA bulabilirsiniz. Bu sayfada sadece yeni kazanan olacak.


Yeni kazanana gelince;






84. hakkın sahibi Asya Spotçu Avene 2'li Cleanance Yüz Temizleme Jeli Seti'ni kazandı kendisini tebrik ediyorum.

Kazanan arkadaşa mail attım , kendisi iletişim bilgilerini gönderir göndermez kamelya.com'dan Vahap Bey gönderimi yapacak.

Sevgiler...


3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim:) Çok sevindim.Mailime baktım ama görmedim..
    shemellon@gmail.com yolar mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size adres bilgilerimi mail olarak attım..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...