17 Ağustos 2012 Cuma

Sun Ozon 25 Faktör Güneş Sütü

Tatilden döndüğümden mütevellit bir süre blogda güneş ürünleri göreceksiniz. Kullandığım bütün ürünleri tanıttıktan sonra da tatile götürdüklerim yazısı hazırlamak istiyorum.

Sun Ozon markası Rossman mağazalarında satılıyor. Oldukçe geniş bir ürün yelpazesine sahip. Aradığınız her koruma faktöründe güneş kremi/sütü/yağı bulabilirsiniz. Markayı tanımadığım için biraz çekiniyordum, sonuç olarak güneş kremi hassas bir ürün. Türkiye kaynaklı pek bilgiye ulaşamadım, yurtdışı sitelerden ve bloglardan yorumlara göz attım ,  kötü yorumlarla karşılaşmayınca da bir şans vermek istedim.








Orta derecede koruma sağlayan 25 Faktör ürünü tercih ettim. Ürün eşit UVA+UVB korumasına sahip. Buğday tenlilere ve daha önce güneşe çıkmış beyaz tenlilere uygun olduğunu düşünüyorum. Güneşe çıkmamış beyaz tenliler için daha yüksek koruma faktörü gerekebilir.

Ürün losyonla krem arasında bir kıvama sahip. Ne çok akışkan ne krem kadar yoğun. Ben kıvamından memnun kaldım, dağıtmak oldukça kolay.

Ürünün emilim problemi var. Yeterli miktarda ürünü alıp vücudunuza yaydığınızda deri ürünü emmiyor, beyaz bir tabaka halinde kalıyor bir süre. Bu durum 1-2 dakika sonra geçiyor tabi ki ama hoşuma gitmeyen bir nokta oldu.

Korumasından memnun kaldım, kullandığım-ız müddet boyunca herhangi bir güneş yanığıyla karşılaşmadım.

Ürünün kıyafetlerinize temas etmemesine özen gösstermeniz gerekiyor , zira iz bırakabiliyor. ( Bu çoğu güneş kremi için geçerli aslında)

24 saat etkili hidrokompleks içerir gibi bir vaadi var ama her güneş kremi gibi bunu da yüzdükten sonra veya her 2 saatte bir yenilemenizi öneririm .( Ben öyle yaptım )

Ürün 200 ml ve yanlış hatırlamıyorsam 7-8 TL civarında bir fiyatı vardı.

Emilme güçlüğünü problem etmezseniz, bu fiyata oldukça kullanışlı bir ürün, tavsiye ederim.



İçerik listesini yukarıdaki fotoğraftan inceleyebilirsiniz.

Sevgiler...

4 yorum:

  1. ben aynı markanın beyaz ambalajında başka bir güneş koruyucusunu kullandım. önceleri avene kullanırken emilim sorunu yaşamıştım bildiğin bembeyaz kalıyorum epey ondan sonra mı bana öyle geldi bilemedim ama benim kullandığımda öyle bir sorun yaşamadım ben canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm beyaz ambalajlı olanı denemedim demek ki o daha iyi canım aklımda bulunsun:)

      Sil
  2. ben de rossmann' da gördükçe merak ediyordum bu ürünü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence fiyatına göre başarılı bir ürün denenebilir:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...