18 Temmuz 2012 Çarşamba

Çatlaklarla Savaş Yazı Dizisi - 2 - Lierac Phytolastil Serum Kullanımı

Bir önceki yazımda yazdığım Lierac Phytolastil serumları kullanış şeklimi anlatacağım bu yazıda.



 Lierac Phytolastil serum kutusunu elinize aldığınız anda kaliteli bir ürün olduğunu anlıyorsunuz. Lierac zaten cilt bakımında uzman ve oldukça tercih edilen bir marka.


 İçerik listesini yukarıdaki fotoğrafta görebilirsiniz.



Kutunun içinden 20 adet 5 ml'lik serum, bir adet sprey şişesi ve serumları kırmak için bir adet koruyucu  başlık çıkıyor.



Serum  şişesini hafifce sallayıp , koruyucu başlığı serum şişesinin ağzına takıyoruz , üstten bastırarak serumu kırıyoruz ve sprey şişesine boşaltıyoruz. Sprey Problemli bölgeye ürünü spreyliyoruz ve tamamen emilinceye kadar masaj yaparak ürünü yediriyoruz.





 Ürün sabah ve akşam olmak üzere günde iki kez uygulanıyor ve prospektüsünde yazan bilgiye göre 20 günlük kullanım sonrasında gelişmeler gözle görülür bir şekilde fark edilebiliyor. Tedaviyi tam anlamıyla sonlandırmak için ürünü 40 gün boyunca günde iki kere , takip eden 40 gün boyunca da günde bir kere uygulamak gerekiyor. Sonuçları gözlemlediğiniz asıl aşama ilk 40 günken, ikinci 40 gün iyileşmenin geriye gitmemesi için anladığım kadarıyla.

 Ben ürünü 2 gündür kullanıyorum, geniş bir bölgeye uyguladığımdan günde 2 ampul bitiriyorum. Ben şimdilik 40 gün boyunca günde 2 kez uygulamayı düşünüyorum, 10 günün ardından yeni bir sipariş vermem gerekecek. Üründen kaç kutu kullanmanız gerektiği , uygulama bölgesinin genişliğine bağlı aslında. Çok küçük bir bölgeye ( örneğin 2-3 adet orta boy çatlak üzerine ) uygulayacaksanız tek kutuyla bile tüm tedaviyi tamamlayabilirsiniz.

 Daha önceki yazımda da belirttiğim gibi ürünü Eczanemizde.com 'dan satın aldım, bir dahaki siparişimde 3 al 2 öde şeklinde olan seti sipariş etmeyi düşünüyorum.

Eğer siz de almayı düşünürseniz 3 al 2 öde ile satın almanızı tavsiye ederim. 3 kutu toplam 180 TL'ye geliyor , oldukça avantajlı bir fiyat. Ürünü bu şekilde üçlü set olarak  satın almak için TIK TIK!

 Benim gibi tek kutu ile başlamak isterseniz de 76.50 TL'ye BURADAN satın alabilirsiniz.

 Ayrıca Eczanemizde.com'dan Ürünün jel halini de oldukça uygun fiyata edinebilirsiniz. Phytolastil Jeli 3 al 2 öde ile 120 TL'ye BURADAN, ya da tek kutu halinde kampanyalı fiyatı olan 45 TL'ye BURADAN edinebilirsiniz.

20 yorum:

  1. Umarım faydalı olur. Bu yazı dizisini merakla takip ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz geciktim ama devam yazıları yakında gelecek:)

      Sil
  2. Yalnız çatlak için üretilmiş ama içeriği selülite de birebir. Equisetum arvanse atkuyruğu ve hedera helix sarmaşık kılcal damarlar için yaratılmış bitkiler sanki. İlk defa içeriği başarılı bir çatlak serumu görüyorum, genelde hep uyduruktur hele Cosmed.. İşe yaramasa veya tamamen sorunu çözmese bile gerçekten üreten şirketi kutlamak lazım. İsraf edilmeyecek kadar değerli biliyorum ama selülit varsa şahane gelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İçeriği gerçekten çok başarılı , çok fazla araştırıp bu ürünü seçtim zaten:) Teşekkürler faydalı yorumun iiçin

      Sil
  3. sonuçlarını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devam yazıları çok yakında blogda olacak

      Sil
  4. Ben bunun kremini kullandım hiç faydası olmadı:(

    YanıtlaSil
  5. acaba bu ürünü kullandiktan sonra sonuc aldinizmi bilgilendirirseniz sevinirim :) bende aldim iki kutu aksama baslayacagim :)

    YanıtlaSil
  6. merhabaa siteyi şu maalesef çatlaklar yüzünden buldum ama çok beğendim.bundan sonra takip edeceğim :) çatlaklar için bende birşeyler arıyorum ama üründen memnun kaldınız mı, sonuç ne oldu?

    YanıtlaSil
  7. sonuç ne oldu acaba bende kullanmayı düşünyorum da...

    YanıtlaSil
  8. Sonuçları ne oldu acaba olumlumu? olumsuzmu? Ben de almayı düşünüyorumda.

    YanıtlaSil
  9. sonuç ne oldu cevap yok

    YanıtlaSil
  10. ALIŞVERİŞ DELİSİ SONUÇ NOLDU NOLUR SOYLEEEE BENDE ALICAM BOŞUNA ALMIYAYAM YANİ ?

    YanıtlaSil
  11. Blogu açmış sonuç yazısı yok..

    YanıtlaSil
  12. Bu ürünü doktorum önerdi merak eden arkadaşlar çocuğunda kullanmış ve sonuç almış

    YanıtlaSil
  13. Meraba bem göğüslerimde var almalımıyım yararı oldumu size.

    YanıtlaSil
  14. benim de aşırı derin çatlaklarım var doğum sonrası işe yarar mı boşa almayalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ampul artk satılmıyo sakn almayın elınde kalan malları satıyolar ve daha pahalı satıyolar zor bulundugu ıcın

      Sil
    2. serum alın bnde alcam o ise yarıyo

      Sil
  15. KESINLIKLE İŞE YARAMIYOR DENEDIM BOSA ALMAYIN

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...