6 Kasım 2011 Pazar

Saç Spreyleri

Saçlarımı birkaç sene öncesine kadar her gün düzleştiriyordum . Saçlarım o kadar yıprandı ki toparlayana kadar canım çıktı desem yeridir. Şimdi fena değiller ve ısıyla şekillendirmeden mümkün olduğunca uzak duruyorum.
Saçlarım çok ince telli bu yüzden şekillendirmeyince tam kezban yenge oluyorum . Mutlaka ufak müdahalelerde bulunmam gerekiyor , insan içine çıkabilir hale gelmek için. Uzun zamandır saçlarımı dalgalı kullanıyorum , tel tel olmamaları için de saç spreyi kullanıyorum. Saçlarımı düzleştirmemeye başladığımdan beri kaç saç spreyi denedim, sayısını unutum. Şimdi sizlere en memnun kaldığım iki tanesini tanıtacağım;
 1) Wella Wellaflex Ultra Güçlü Saç Spreyi: Bu denediğim en güzel saç spreyi. Saçı çok güzel sabitliyor, kalıcılığı da gayet iyi bütün günü kurtarıyor. Beyaz bir tabaka bırakmıyor.En güzel yanı saçı yapış yapış ve sert yapmadan bunları başarıyor olması. Bu spreyi gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. Fiyatı 12 TL civarında.

2)Nivea Ultra Güçlü Styling Sprey: Bu spreyin sabitlemesi ve kalıcılığı Wella 'dan biraz daha kötü ama bu da saçı yapış yapış yapmıyor. Aslında daha ucuz saç spreylerinden çok daha iyi değil ama bunu Top2 listeme sokan özelliği kokusu. Klasik pudralı nivea deodorant kokuyor ve ben bu kokuya bayılıyorum, tabi kalıcı bir koku değil ama yine de seviyorum. Fiyatı 10-12 TL arasında, sık sık indirime giriyor.

Bunlardan başka; Akat Gardi, ISANA ve Egos saç spreylerini denedim ama bunlar kadar başarılı bulmadım.

Ben şu an Nivea'nın ikinci kutusunu kullanıyorum bittikten sonra yeni bir şey denerim büyük ihtimalle. Tavsiyesi olan?

12 yorum:

  1. Benim de saçlarım ince telli ve dalgalı. İsyanlardayım. Elektriklenmeler ve şu tepedeki antenler çıldırtıyor beni. Bunlar dışında köpük, şekillendirici falan kullanıyor musun?

    YanıtlaSil
  2. benim de saçlarım ince telli ve dalgalı,
    blogdan önce burada reklamıyla sana öneride bulunayım;
    şampuan olarak;
    schwarzkopfun yeni keratinli şampuanı
    maske olarak loreal age densiforce
    banyoda ve saçın ıslakken gratiste satılan nascita taraklardan lara 1329 ile tara ve saçların kurumadan john frieda hacim veren köpükle şekillendir

    şimdiye kadar saçıma en iyi şekil veren yöntem bu ,bir dene bakalım memnun kalıcak mısın ?
    kesin kalıcaksın daaa:D

    YanıtlaSil
  3. Leah: Saçlarıma sırayla şunları uyguluyorum ve bu aralar güzel şekil alıyorlar: Duşta The Body Shop Guarana Berry Şampuan ve Saç Kremi, Saçlarımın nemini aldıktan sonra gliss sıvı saç kremlerinden herhangi birini ( hepsini kullandım, hepsi aynı) saç uçlarıma sıkıp saçlarımı kalın dişli bir tarakla tarıyorum ve L'Oreal Absolut Repair saç serumu sürüyorum uçlarına. Bir süre kendi kendine kuruyor, daha sonra ellerimle ya da fırça ile şekil vererek kurutuyorum ve saç spreyi sıkıyorum. Ohh işte bu kadar:)

    YanıtlaSil
  4. Lüzumsuz işler uzmanı: Ben de güzel bir tarak arıyordum Gratis'e ilk yolum düştüğünde nascita tarağı alacağım bu iyi oldu. Schwarskopfun ultimate repair serisinden mi bahsediyorsun canım dışı siyah olan? Ben de o seriyi merak ediyordum..

    YanıtlaSil
  5. Aveda air control saç spreyi kullan, 24 dolar ama bu zamana kadar aldıklarından ucuza gelecek benim de saçım ince telli. Saç bakımında da aveda kullanabilirsin olumlu yorumlar var ama ben kullanmıyorum.

    YanıtlaSil
  6. evet canım şampuanı çok iyi yaa;sadece saçların ultra kolay açılmasını sağlaması için bile kullanılabilir:D

    YanıtlaSil
  7. sprey konusunda tavsiyem olmasa da, "kezbanlık" görüntüsünden kurtulmak için benim ne yaptığımı söyleyeyim dedim :) Ben Elvive Anti-frizz serum kullanıyorum. Gerçekten mucize. Avcuna çok az alıp sür saçına, sonra saçını hafifçe kıvırıp ensende bir topuz yap, yat. Sabah büyük dalgalı, kabarmamış saçların olsun :) Ben de çok işe yarıyor bu yöntem.

    YanıtlaSil
  8. gasilhane: Aveda ürünlerini Türkiye'de hiç görmedim görürsem denerim gerçi biraz pahalıymış ama değer diyorsan değiyordur:)
    lüzumsuzişleruzmanı: Benim de o seride gözüm vardı cnm bütün ürünlerinin olduğu kofreler halinde satıyorlar migrosta ilk gördüğümde alacağım:)
    Glittering Secrets: Şu an serum stoğum var resmen bitince deneyeblirim serumu ama topuz meselesi bende de işe yarıyor. Ama bazen çok güzel bazen çok sönük ve biçimsiz olabiliyor açınca saçımın moduna bağlı sanırım:)

    YanıtlaSil
  9. Ben taft 3 numara kullanıyorum ne sert yapıyor ne kötü kokuyor benm saçlarımı yapştrmadı ama daha yüksek olan yapıştırabilir 3 numara ideal :D

    YanıtlaSil
  10. Ben taft denedim ama saçımı pek sabitleyemedi:( Her saçda farklı etki ediyor sanırım...

    YanıtlaSil
  11. Ben Zigavus'un 2 aşamalı besleyici saç bakım spreyini kullanıyorum oldukça memnunum ürünün sadece eczanelerde satılması insana ayrı bir güven veriyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...