8 Ekim 2011 Cumartesi

DAX SuperGro

Bu ürünü uzun zamandır almak istiyordum geçenlerde Watsons'da görüp aldım, 25 TL civarı bir fiyatı vardı yanlış hatırlamıyorsam. Bu arada Dax'ın saç bakım ürünleri kipalarda da satılıyor aklınızda bulunsun.

Ürünü henüz 2 3 kere kullandım, saça faydaları hakkında çok yorum yapamayacağım ama ürünü kullandığım zamanlarda saçımın çok çabuk yağlandığını gözlemledim. Benim saçlarım normal , yağlı saçlılara kesinlikle önermiyorum, saç yıkama süreniz zaten kısadır , süreyi yarısına indirebilir bu ürün:)
Şöyle kullanılıyor, duştan bir iki saat önce kuru saça sürüyoruz bir iki saat bekletip duruluyoruz. Ürünün üzerinde saç diplerine sürün diyor ben de ilk denemelerimde saç diplerime sürdüm , söylediğim gibi yağlanma yaptı , sadece uçlara sürülerek denenebilir. Durulamak da biraz zor ama 2 şampuanlamadan sonra çok kalıntı falan kalmıyor.

Faydaları hakkında henüz yorum yok=)

Sevgiler...

21 yorum:

  1. birkaç gün önce bende bu ürünü almak ve almamak arasında gidip geldim, iyiki almamışım, çünkü zaten saçlarımı gün aşırı yıkayan biriyim... çabuk yağlanan bir yapısı var, bana almayı düşündüren ise ürünün saçları çok çabuk uzattığının söylenmesiydi.. bakalım sen bu konuda bi değişim hissedecekmisin...

    YanıtlaSil
  2. Ben de gecen gun almistim. Internette saclari uzatmak icin birebir diye yorumlari okuyunca. Hatta yazmistim:) Bakiniz: http://birazhayat.blogspot.com/2011/10/saclarimi-uzatmak-adina.html
    Saclari yaglandirdigi dogru, ama uzatmak icin denemeye deger.

    YanıtlaSil
  3. bu ürünüm bir küçük boyunu 10 liraya bende aldım henüz 3-4 sefer falan kullandım. bende merakla etkisinin olup olmayacağını çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük boyunu nereden aldın peki?

      Sil
  4. 2 ay kullanınca gercekten saçı güçlendirip uzatıyor denedim ben. çok da memnun kaldım. ürünün tek eksisi saçtan zor arındırılıyor oluşu :)

    YanıtlaSil
  5. uzattı mı saçlarınızı peki ?

    YanıtlaSil
  6. DAX SUPERGRO KÜÇÜK BEYAZ BİR KUTU'DA VAZELİN KIVAMINDA ÇOK HOŞ BİR KOKUSU VAR 2 AY ÖNCE ALDIM HAFTADA 1 SEFER KULLANIYORUM SAÇLARIM OMUZLARIMDA VE ÇOK YIPRANMIŞTI SAÇLARIMI GÖZLE FARKEDİLİR BİÇİMDE TOPARLADI VE ŞU AN SAÇLARIMA BAKTIĞIMDA 5 CM.KADAR BİR DİP GÖRÜYORUM. GERÇEKTEN UZATIYOR ÇOK TEREDDÜTLÜ ALMIŞTIM ŞU AN ÇOK MEMNUNUM HERKEZE TAVSİYE EDERİM.

    YanıtlaSil
  7. ben saçlarıma perma yaptırmıştım 1 ay önce belime kadardı saçlarım ve permada yandı kestirmek zorunda kaldım berbattı saclarım . küt kestirdim ve psikolojim bozuldu biran önce cözüm bulmam gerekiodu yılan yagı aldım onu kullandım o sırada bu supergro yu nette gördüm ikisini birlikte kullandım 2 günde bir kullandım bir yılan yağı iki gün sonra bu dax ı bir ayda şaşırtıcı şekilde saçlarım uzadı ve en önemlisi sağlıklı uzamaları dökülmeler azaldı saçlarımın yarısı permalı yenı cıkan saclar hemen kendını gösteriyor dıplerım yumusacık ucarı catallı kesınlıkjle tavsıye ediyorum ama 17.500 e almıstım bu urunu ve heryerde bulunmadıgını duydum az kaldı bıtmek uzere hemen yenısını alacagım kesinlikle onerıyorum evet ılk yıkayısta yaglı gozukuyor ertesı gun tekrar yıkayınca kalıntı kalmıyor

    YanıtlaSil
  8. 2,5 ay once almıştım bu ürünü watsons'tan. içeriğindeki organik yağlar hoşuma gitmişti ve saçı uzatması. ikinci özelliğinden pek umudum yoktu doğrusu. hergün havuza gittiğim için (bone kullandığım halde) saçlarım klordan mahfolmuştu. kendi yapısının da kuru olmasıyla beraber yoluk yoluk dolaşıyordum ve hiç açamıyordum saçımı. bana havuza girmeden once sürün suyu içeriye almayacaktır vazelin yapısı nedeniyle, dediler ve ben de oyle yaptım. saçlarımı sürekli kızıla boyadığım için de ne kadar uzadığını (santimsel açıdan) takip edemedim. ama su anda herkes ne yaptığımı ve ne kullandığımı soruyor. inanılmaz uzadı ve canlandı. hergün kullanmama ragmen hiç zararını görmedim. yağlanma da olmadı saçtan arındırmakta da sorun çıkarmadı. tavsiyemdir...

    YanıtlaSil
  9. saçımı 5 kere yıkadım çıkmıyo nasıl çıkarıcamm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız merhaba, bu tür yağlı maskeleri, ürünleri çıkarmak için Down Under Naturals, Nude Organics şampuanı çok işe yarar. Piyasadaki bir çok ürün hafif kalıyo, bu şampuanın içeriği organik, doğal olduğundan daha iyi temizliyor.

      Raf ürünleri kimyasal da olduğundan saç böyle ürünlerle yıkandıkça yağın yararından çok şampuanın zararının görüyor, daha çok kimyasal ürüne maruz kalıyor.
      Saç çok kirli olmadığında hafif kurutma bile yapabilir, Günlük kullanımda saç kremiyle birlikte önerilir. Ama ben duştan çıkınca 5-6 damla Hint yağını elimde güzelce ısıtıp, ovaladıktan sonra saç uçlarıma, biraz da diğer saç kısımlarıma sürüyorum, kremi sevmiyorum.

      Günlük kullanımım budur, bu yağ tabakasını Nude çıkarır, saçının kuruluğuna göre gerektiği kadar yağ sürebilirsin.

      Sil
    2. İğrenç bir ürün bu, aynen bende beş kere yıkamama rağmen çıkmadı çıkmıyor deli oldum resmen ızdırap gibi tanrımm :(

      Sil
    3. siz yıkamasını bilmiyorsunuz galiba yada şampuanınızda sorun var :) her gün kullanmama rağmen soğuk suyla hatta yıkıyorum hemen çıkıyor ve çok memnunum gerçekten çok hızlı uzatıyor

      Sil
    4. Nude organics veya down under naturals şampuanı nereden bulabiliriz?

      Sil
  10. çok merak ettiğim bi ürün en kısa zamanda kullanmak istiyorum
    guzellikevreni.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  11. Acba nerelerde satılıyor bu ürün eczanede felan varmıdı ve fiyat öğrenmek istiyorum

    YanıtlaSil
  12. Acba nerelerde satılıyor bu ürün eczanede felan varmıdı ve fiyat öğrenmek istiyorum

    YanıtlaSil
  13. Ben bu ürünü bulamadım nerden bulabilirim

    YanıtlaSil
  14. Ben bu ürünü bulamadım nerden bulabilirim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...