21 Temmuz 2011 Perşembe

Nivea Sun 50+ Faktör Güneşten Koruyucu Yüz Kremi

Tatilin son günlerinden sesleniyorum:( yazacak çok fazla şey var ama zaman yok ya da ben yokum:)
Yüz için kullanacağım bir koruyucuya ihtiyacım vardı, la roche posay Anthelios almaya karar verip Kentpark yollarina düştüm, Rossman'a bir bakayım dedim, nivea sun ürünlerinde % 30 indirimi gorunce bu bebeği almadan edemedim. Normal fiyatı 25 TL indirimle 17 TL'ye aldım.
Ürün 50 ml, ufacik şirin ve kullanışlı bir şişesi var. Yapısı çok akışkan , 50+ faktör güneş koruması var. Öncelikle kutuya koskocaman yazdıkları daily usage (günlük kullanım) olayı yalan , light feeling ve nonsticky olayı da keza:) bu hiç de öyle yapış yapış olmayan bir krem degil evet çok sıvı ve hafifmiş gibi bir hissiyat uyandiriyor ama öyle değil. Kısacası;
Artılar;
Koruma faktörü yüz için çok iyi
Fiyatı uygun
Akışkan olduğundan sürümü çok rahat
Eksiler;
Yapış yapış his bırakıyor hatta baya
Günlük hayatta kullanılmaz
Gramajı çok az , yapış yapış olmayan bir krem olsa o zaman bu gramaj uygun olurdu sonuçta sadece yüz için kullanılacak bir krem ama bu kremin yapışkanlık açısından büyük şişelerdekinden bir farkı yok.

Sonuç olarak dermokozmetik markalarin 50 ml lik 50+ faktör kremleri 50 lira civarında ve bu ürün bu fiyata alinabilecek ve tatilde bitirip atılabilecek bir ürün. Nitekim ben bütün tatil boyunca yüzüme ve omuz başlarima sürerek bitirdim ve pişman değilim:) Ankara'ma dönünce de la roche posay'in renkli 50 faktör Anthelios Extreme Fluid'ini alacağım ve günlük hayatta da onu kullanacağım.
Sevgiler...

3 yorum:

  1. ben kullanıyorum renkli la roche u. bi harika, yalnız bu aralar cildim fazla yağlı, üzerine çok ince givenchy nin bi pudrasını sürüyorum.. parlaması geçiyor..

    YanıtlaSil
  2. la roche posay anthelios spf 30 ac fluide extreme
    kullanıyorum, çok çok memnunum.
    terletme,yağlanma,parlama hiç yapmıyor.nemlendirici hafifliğinde,herkese tavsiye ederim ve kesinlikle başka marka arayışına girmem..

    YanıtlaSil
  3. Modavesaire:Benim de tek korkum yağlandırması cunku yaz boyunca ten makyaji yapmayacagim sadece bu :) tesekkurler yorumjn icin canim...
    Adsiz: benim acik tenli oldgum icin 50 almayi dusunuyprum ama yapilari ayni zaten , iyice alasim geldi .. İstikamet eczane:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...