3 Haziran 2011 Cuma

The Body Shop Tea Tree Skin Clearing Foaming Cleanser

Bu aralar The Body Shop'a sardım:) Saç bakım ürünlerindeki 2 al 1 öde kampanyasında da abarttım , yakında aldıklarımı paylaşırım...
Bu temizleme köpüğünü de geçenlerde seaweed ve tea tree serilerinde 2 al 1 öde varken seaweed mattifying day cream ile birlikte almıştım. Normalde fiyatı 24.90 TL,150 ml.

Ürün şişesinde sıvı, pompasından köpük olarak çıkıyor. Çam ağacının balı olur ya , öyle acımsı bir kokusu var, oldukça baskın bir koku rahatsızlık verebilir. Bir pomp bütün yüze yetiyor. Ama bu ürün cildi yeterince temizlemiyor. Yıkadıktan sonra tonikle üstünden geçtiğimde , yüzümde fazlaca makyaj kalıntısı kaldığını görüyorum, hatta şimdiye kadar kullandığım yüz yıkama jelleri arasında, temizleme özelliği en yetersiz olan buydu diyebilirim. Yağlı ciltler için bir seri olmasına rağmen , cildi kurutup germiyor , ama zaten temizlemiyor da=)

Sözün kısası yüz temizleme jeli arayışındaysanız bu ürüne 24 TL verene kadar, gidin Olay'in salatalık özlü klasik yüz yıkama jelini alın hem de 10 TL'ye. Yok ben köpük şeklinde bir şey denemek istiyorum ama derseniz gidin Diadermine yüz temizleme köpüğü alın ( Yağlı ve kuru ciltlere özel iki çeşidi var) o da 12-15 TL civarında.

Kendimi MUA'da hissedip puan verecek olursam 2 veririm.

Bu arada 1 haftadır falan ne kendi blogumda ne başkasının blogunda yorum bırakamıyorum, yorumu yazıp gönderme butonuna bastığımda , üye girişi yaptırıyor ve her şey başa dönüyor . Bir bilgisi ya da çözüm önerisi olan varsa , yardım edinn=)

Sevgiler...

2 yorum:

  1. bende de aynı problem var :(

    YanıtlaSil
  2. the body shop ? koşarak uzaklaş diyorum ben. cildimi mahvetti !! bu üründen nefret etmelisin bence

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...